8 Ekim 2018 Pazartesi

Tam Altın İle Cumhuriyet Altını Arasındaki Fark Nedir?

Tam altın ile cumhuriyet altını arasındaki farkı merak edenler için hazırladığım bu güzel yazıda, bu kadar derin detaylara inen başka bir kaynak bulamayacaksınız.


Tam Altın ile Cumhuriyet Altını arasındaki Fark

Cumhuriyet altını ve tam altın altının değeri açısından birbirilerine benzeseler bile görünüş, ağırlık yapı ve gramından dolayı değer olarakta farklılıklar göstermektedirler.

Bu sebeple insanlarda bu iki altın türünde sürekli bir karmaşa yaşanmakta. Efendim bu altınların farkı ilk bakışta anlaşılsa da ağırlık ve kaç ayar olduğuna dair sorular gelip duruyor.

Tam Altın İle Cumhuriyet Altını Arasındaki Fark konusu ile alakalı yeterlice ve fazlası ile detay yazdığıma inanıyorum.

Bu kaynağı gördükten sonra zaten tüm farkı öğrenmiş olacak ve fazlasına lüzum duymayacaksınız diye düşünüyorum.

Bu konudaki detaylı araştırmalarım umarım işinize yarar. 

Çünkü inanın çok fazla uğraştım ve bunu hazırlarken kaynak bulmakta çok zorlandım, bu sebeple görseller vb. gibi şeyler yeterince yorucu oldu.

Tam altın ile cumhuriyet altını arasındaki farkı görmek ne işinize yarar bilmiyorum ama buyrun okuyun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder