8 Ekim 2018 Pazartesi

Kolay Karakalem Çizimleri

Karakalem çizmek isteyen kişilerden sürekli bildirimler alıyorum, bizler için neden bir paylaşım yok diye.



Kolay karakalem çizimleri genelde yeni başlayanlar için tavsiye edilse de kendisini geliştirmek isteyen kişilerde kullanıyor.

Bu sebeple ben de sizlere çeşitli kara kalemler sunma kararı aldım, zaten senelerdir paylaşıyordum ama bunu bir kaç tane ile daha pekiştirmek istedim.

Kolay Karakalem Çizimleri

Kolay karakalem çizimleri o kadar fazla var ki içlerinden doğru olanları seçmek neredeyse senelerimi aldı, açtığım konuda da bunu göreceksiniz kaç senedir içerik girdiğimi.

Bu sebepten kolay karakalem çizimleri konusu neredeyse internetteki en kapsamlı konulardan biri haline geldi.

Zaten sizler de okuduğunuzda şaşıracaksınız muhtemelen, kopya çekerek çizim acemilik değil alıştırma gereği yapılmaktadır.

Eminim bu görsellerdekinden çok daha iyilerini çiziyorsunuzdur, ama bu çizimler hızlı ve alıştırma yapmak için tasarlanmış çizimler oluyor genelde..

3 yorum: