3 Temmuz 2018 Salı

İlginç Bilmeceler

İlginç Bilmeceler arayanlar için o kadar fazla uğraştım ki tahmin bile edemezsiniz.

Ama sonucunda çok fazla ilginç bilmece hazırladım, hadi beğenmeyin de göreyim. Hem çocuklar için hem yetişkinler için bir sürü komik, ilginç ve tuhaf bilmecler hazırladım.


İlginç Bilmeceler

Bilmece dendiğinde aklınıza ne geliyor bilmiyorum, benim aklıma genellikle zeka kapıştırma gibi bir şeyler geliyor ve bunu şeref meselesi haline getiriyorum.

Bu sebeple benim için bilmece önemli, hele ki ilginç bilmeceler söz konusu olacaksa orada duracaksın kardeşim.

Hem bilmece hem de ilginç bu ne demek biliyor musun? Bu bu kadar karmaşanın içinde bir de işin içine ilginçlik katıldığında içinden çıkılmaz ama zevk verici bir şey anlamına geliyor.

Siz de ilginç bilmece sevenler sınıfındaysanız bana hak vereceksiniz zaten. 

O sebeptendir ki ben bu kadar uğraşıp didinip yurt dışından ilginç bilmeceler topladım sizler de bari benim için kısacık bir beğenin bunları değil mi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder