1 Nisan 2018 Pazar

Karşılıksız Aşk Sözleri, Karşılıksız Aşk Şiirleri

Karşılıksız Aşk Sözleri, Karşılıksız Aşk Şiirleri

Sıkıldım artık bu karşılıksız aşk sözleri konusundan insanlar sürekli karşılıksız aşk ile ilgili konular hakkında bir şeyler okumak istiyor.

Arkadaşlar derdiniz nedir acaba? yeter artık yeter! insanlar hiç bir şeye mecbur değildir, haraç keser gibi başkasından sevgi bekleyemezsiniz. Karşılığı yoksa vuracaksınız tekmeyi geçeceksiniz.

Ben çok  yoruldum sizler de artık yorulun diye bekliyorum ama sizde ne bu kafa nato nato!

karşılıksız aşk sözleri sayfasından açın okuyun ben çok fazla bir şey anlatmak istemiyorum cidden yoruldum ya ben yapamıyorum siz bir şeyler yapın bari allah aşkına artık yeter..

Bu günden itibaren bu yazılara burada son vereceğim.

Karşılıksız aşk sözleri imkansız aşk sözleri ya da sevgi sözleri filan paylaşmamı bekliyorsanız üstteki linke bakarak beni hatırlayın.

En fazla okuduğunuz  ile avunursunuz ötesine geçeceğinizden değil işte.

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder